söndag, november 12, 2006

Lägenheten i SA, Juli



Lägenheten var TOM när vi kom, det fanns inte ens en kyl. (vi köpte en, den låter som fan) Det här är min luftmadrass. Och byxor. Och Rorsman. I hörnet i mitt rum.



Inga gardiner heller. Det där är en handduk som hänger på en elastisk rem och klädnypor. Den kompletterades senare med en riven sopsäck.




Vardagsrummet. Med en dator och lite annat skräp. Ja, min kamera suger.



Köket, i Juli, med lite öl och sånt.



Efter de första dagarna, så köpte vi kylskåp, mikro, sängmadrasser (jag i alla fall, calle sover fortfarande på sin luftmadrass), vi fick låna soffa, vi köpte stolar och bord, jag köpte en byrå (+ lite senare, så köpte jag en byrå till) ett nattduksbord, en sänglampa, en golvlampa, en Orbitrek (som jag faktiskt tränar på) ett soffbord från IKEA. Så nu ser det faktiskt helt ok ut.

Inga kommentarer: