söndag, februari 25, 2007

Omelett!

Först, måste jag skriva att ni som kommenterar: Kom tillbaka, för jag skriver svar på kommentarerna I kommentarerna. Heh.

Jag har gjort omelett till middag, styckad kyckling, lök och lite kryddor är det i den... och tre ägg.

Helgen har varit väldigt lugn än så länge. Dessvärre har vår Internet-router en förmåga att stänga av sig när det är som sämst. I förmiddags så hade jag dock tur, för jag lyckades fånga vår husvärd innan han gick iväg på ett tolvtimmars arbetspass!

Det är, enligt ryktesvägen, två veckor kvar på det projekt jag varit på sedan vi började i januari och nästa vecka kommer det att bli en del övertid. Halv sju vill de att man ska jobba till. Jag tar från dag till dag, så får vi se hur mycket jag orkar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter hårt det där, dock vet jag ju att du klarar av det!
Jag ska upp åtta imorrn och internetta samt telefonterra ticnet för att få tag i Metallicabiljetter!