lördag, augusti 14, 2010

Expendables och (o)frivilliga långpromenader

Kvällen började med att jag gick på Expendables tillsammans med ett par ynglingar från forumet. Det var kul och filmen fullständigt manligt awesome, om man bara stängde av hjärnan, men det gjorde man så gärna. Asfrän action!

Sen gick jag mot Gamla stan med sommarpratare i lurarna. Tänkte först gå till Tanto, men fastnade först på Axess och tvärs över gatan där ett flertal bekanta höll hus på 80s. Efter lite dansande gick jag istället hela vägen till Hornstull (och träffade ytterligare en bekant på gatan) och tog Tunnelbanan hem därifrån.

I Axelsberg (två stationer hemifrån) fick alla gå av, för det var något hjon som hade hoppat på spåret på min avstigningsstation. Det var bara att lyssna på ännu mer sommarpratare och gå igenom hela min barndoms Memory Lane, tills jag kom hem. Trött i fötterna, men nu behöver jag inte känna att jag inte har rört på mig.

Nu är det varmt och klibbigt.

Inga kommentarer: