lördag, augusti 19, 2006

Paketet har anlänt

Tänkte väl att jag missat något.

Paketet kom för två dagar sen och allting i det var ok. Det hade haft en ganska tuff resa, men allting anlände intakt. Osten som mina föräldrar skickade (underbar Gouda) var lite smält och deformerad, men fullt ätbar.

De skickade också med lite spel, om jag skulle tröttna på de jag har. Jag fick också en skiva med foton från i sommar som jag ska kolla på nu i helgen, hade jag tänkt. Alla mina tidningar som kommit medan jag var borta kom med också. Har saknat en hel del och jag har inte ens kommit igenom hälften ännu.

Också mina regnkläder, 4 örngott, exotic snacks och svensk senap!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att paketet kom fram i någorlunda skick, har som sagt kunnat följa det på postens hemsida.

Jakob sa...

Pappa: Jag tittade också på det... Det tog ett tag innan uppdateringen om att den hade anlänt i Kanada, men sen gick det fort. Allt som allt lite mer än en vecka.