tisdag, mars 14, 2006

Datorn kommer tillbaka!

Under de senaste två veckorna har jag varit utan min ordinarie dator pga att den helt enkelt har varit på service. Jag tvekade länge (ca 2 minuter) om jag skulle skicka den på service. Förra gången så tog det nästan en månad innan jag fick tillbaka datorn, visserligen med ett nytt ballt grafikkort, men ändå. Jag hade grov EVE-abstinens.

Fram tills igår, stod det bara "Felet på produkten lokaliserat, väntar på beställd reservdel." Förra gången stod det så i nästan 3 veckor, men nu har det bara stått så i 6 dagar, vilket man får ge dem en eloge för. Nedan följer det meddelande som stod på serviceverkstadens hemsida:

"Produkten färdigreparerad och tillbakaskickad"

"Byte av DVD-RW, BIOS uppdatering gjord. Nätagg. bytt till en 400w. Funktionstest utan anmärkning."

Hoo-haaa! Nu jävlar kommer den tillbaka! Hoppas de inte formaterade några hårddiskar.

Nu skulle man bara ha ett jobb också.

Inga kommentarer: