lördag, maj 05, 2007

Framme!

Antligen pa plats. Vandrarhemmet ar rent och personalen (den jag har sett) ar trevlig. Har inte hunnit se sa mycket av stan annu, men jag ska ta en liten kvallspromenad (om inte annat for lite att ata) och se om jag kan se Times Square. Men sen ar det sangen som galler. Det tog nastan 13 timmar att komma hit med start fran Sainte Adele. Inte forvanansvart var det nastan en timmes vantan vid amerikanska gransen.

Vi far se vad som hander imorgon, det ar inte riktigt bestamt annu. Jo, jag ska klippa mig, men det ar val det.

Resan ner var valdigt handelselos annars. Landskapet runt motorvagen var fruktansvart trakigt faktiskt. Skog, skog och lite mer skog.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad ballt. Se till att du inte blir rånad bara :-)

Puss

Anonym sa...

Ät lite Ben & Jerrys åt mig också! ;)

*kerlek*

Anonym sa...

Vad väntade man på vid gränsen?
Vilken adress bor du på? Huset på Svärdsö är vårt! Ha det så bra önskar farsan

Jakob sa...

Love: Jag blev inte rånad, jag var bara oförsiktig. Hah.

Rebecka: Hittade faktiskt ingen B&J men jag tog en annan glass istället.

Far: Alla skulle in och få passet stämplat och fingeravtryck registrerade. Jag bodde på 55th street om jag minns rätt.