onsdag, mars 12, 2008

Jävlaskithelvetesförkylning

Alltså, när man jobbar i serviceyrken som mitt, möter man sjuka människor varje dag.

(Bra med två datorer, då kan jag skriva en mening medan datorn i spelar i Heroes.)

Från att ha gått till att ha en förkylning i halvåret har jag nu en varannan månad, ungefär.

(Än så länge går det bra, men jag tar alltid för lång tid på mig när det är mitt drag)

Det räcker med att gnugga sig i ögonen vid fel tillfälle så har man fått något nytt viruskluster.

(Det är jättespännande, jag lovar)

Vanligtvis brukar jag ha det jobbigt i 3 dagar ungefär. Denna gång har jag varit obekvämt sjuk i nästan två veckor. Skitjobbigt.

(Necropolis är roligast att spela)

Jag tar esberitox för att lindra och det gör det, men jag saknar mina dayquil, som tog slut förra veckan.

(Man kan liksom inte slita sig)

Näshålan mår inte så bra av att snyta mig konstant och jag har blödit näsblod flera gånger. Det är jobbigt att träna i detta tillstånd, då man varken är frisk eller sjuk.

Inga kommentarer: