fredag, juni 30, 2006

Långhelg igen

Idag gick jag upp relativt tidigt och gick till banken för lite hjälp med språket. Jag fick tala med direktören för banken, som kunde lite mer engelska. Hon var hjälpsam och så, men det behövdes ändå ett antal saker för att öppna ett konto hos dem. Jag behövde mitt pass, ett referensbrev från handelsbanken, där de visar vad jag har för finansiellt status eller något liknande och ett slags anställningsbevis från Enzyme. Allt är omöjligt att skaffa nu under helgen. Jag köpte också täcke och kudde på maxi. Sen gick jag tillbaka till rummet där jag satt och spelade spel tills det Calle vaknade och sen spelade jag mer spel, åt lite lunch, spelade mer spel och tittade lite på TV. Jag vill uppgradera ramminnet i den här datorn, spelen går slött under bara 512 MB minne. Allt i allt en rätt händelselös dag och jag somnade rätt sent.

Inga kommentarer: