onsdag, juli 19, 2006

Ansträngning

Idag började jag äntligen jobba på den svenska versionen av det projekt som jag håller på med.

Rent ärligt, så började jag tröttna på att inte göra något alls på jobbet, det är kul att anstränga sig lite. I övrigt, så har den Walesiske testaren äntligen fått tag på en lägenhet. Vi har blivit rätt tjenis med honom och han kom förbi och bjöd på öl för att fira.

Vädret har varit rent underbart idag. En lätt vind och temperatur på 18-19 grader. Precis vad jag behövde. Jag kunde somna ordentligt utan att svettas och det går att tänka ordentligt.

Jag handlade en jävla massa mat idag också, så jag behöver inte gå till stormarknaden på länge.

Imorgon ska jag tvätta, tror jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej brorsan!!
Nu är jag också med dig! Det verkar som du har det bra... Otroligt skön läsning. Meckigt värre innan allt löser sig och man kan komma igång med jobb och vardan, eller hur? Kram - syrran

Jakob sa...

En ANING. Allting hade kunnat gå lite smidigare. Å andra sidan så är det mycket skönare nu när nästan allting är fixat.

Kul att du hittat hit!

Anonym sa...

Såg att Jenny kommenterat, ytterligare en kanondag på Flatöa, igår kom Tom och Katarina och hälsade på dom drog idag på morgonen, sen kom Olle, Peer och Filip och Simon. Alla hälsar till dej,

Farsan