lördag, juli 08, 2006

Möbelhelg

Roligt datum idag också, hehe. Idag var jag och Calle och köpte möbler på begagnade möbelstället. De kommer att levereras imorgon bitti mellan 8 och 8.50 efter lite trassel. Jag köpte en byrå, så nu kan jag packa upp mina prylar. Jag köpte också två ”sängar” vilka går att sätta ihop och med en stor bäddmadrass så blir det en bra dubbelsäng. Jag tog också en Sears-katalog så jag kan beställa lakan och sånt tills Rebecka kommer. Från den katalogen kan man också beställa rullgardiner och sånt, men det blir när vi betalat hyran för nästa månad som man kan planera sånt. Calle vill köpa gitarrer, jag väntar nog med det, 149 dollar från Sears, jag klarar mig utan ett tag faktiskt.

Fan vad det ska bli skönt att 1. Sova i en riktigare säng än den här luftmadrassen. 2. Få möbler så jag kan sitta normalt vid köksbordet (köket är där jag kan ladda datorn). 3. Få Internet nästa vecka. 4. Få packa upp mina väskor.

Imorgon ska vi gå och tvätta på tvättomaten, jag vet inte riktigt hur det funkar, men är det för dyrt så får vi överväga att skaffa egna tvättmaskiner. Kläderna blir fort sunkiga i den här hettan, men det är i alla fall svalt på jobbet, så där sitter man inte och stinker.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bejbi! Du är så gullig som tänker på mig också! =D I cannot wait! =*