fredag, juli 07, 2006

Elfte Arbetsdagen

Ett år kvar till 070707 idag. Inte för att det är ett så speciellt datum, men ändå. Efter 121212, så kommer det inte ett liknande datum på läääänge. Idag hände absolut ingenting på jobbet, jag satt och kollade på Wikipedia hela dagen och förbannar mig själv lite för att jag inte tog med alla mina spel, så jag har något att spela här när man inte har något Internet. Inte på jobbet då, men hemma. Jag kan å andra sidan fortfarande inte ladda datorn på mitt rum, men det kan vi förhoppningsvis lösa genom en förlängningssladd in till Calles rum och lite borrning i väggen.

Vi har en telefon nu också, en fast, som man kan ringa till, kom ihåg att vi är sex timmar bakom er i Sverige. Telefonnumret är [utlandsprefix]-1-450-229-6705.

Nu är det i princip helg igen, det kanske blir en bio (biografen ligger tio meter ner för gatan) eller något annat. Imorgon ska vi köpa möbler (finally!) Hoppas att vi hittar allt vi vill ha. Jag vill ha skrivbord, byrå, säng, matsalsbord, stolar, kanske en fåtölj, spegel, garderob (hehe)

1 kommentar:

Anonym sa...

Telefonnumret nedskrivet! Jag har inte heller så stor budget att ringa det är bra att ha det iaf. =)