tisdag, juli 11, 2006

Trettonde Arbetsdagen

Jag har varit på banken och fått mitt bankkonto nu, så nu är jag ännu mer i systemet. Kan fortfarande inte skaffa mobilabbonemang pga. den fåniga regeln om att ha två giltiga ID-kort. Imorgon kommer förhoppningsvis Internet vara uppe igen. Jag är tjatig, jag vet, men vi har inte så mycket att göra (eller orkar göra) efter arbetsdagen.

Jag fick spela igenom ett barnspel idag, vilket tog en kvart, enbart för att det inte gick att spela fortare. Det är riktat till 3-4 år gamla barn, så man kände sig lagom hjärndöd efter ett par omgångar. And Joy of Joys, det kommer en svensk version på fredag.

Det får gärna hända något nu. Som till exempel INTERNET imorgon, om det inte kommer då blir jag väldigt besviken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååååh, barnspel är ju PEST! Det är det enda jag jobbar med, känns det som. =P