tisdag, juli 04, 2006

Åttonde Arbetsdagen

Idag hände det inget speciellt på jobbet, jag hade siktet på lunchen, då jag och Calle skulle gå till stället där det säljs gamla kylskåp. Det tog nästan en timme att gå hela vägen dit och sen skulle vi tillbaka också. Vi fick kylskåpet levererat till klockan 17, så vi gick tidigare från jobbet. Det var inget problem, då vi jobbat in det vi skulle ha gjort i alla fall. Kylskåpet är av en amerikansk modell och därför jättestort, men vi fick upp det med hjälp av gubben som sålde det till oss. Han var väldigt hjälpsam och sånt, så nu står det här i köket och ska kopplas in. Härnäst, Mikro, möbler och liknande. Det ska vi göra på lördag. Fortfarande inget duschförhänge, men jag ska kolla en extra gång på dollarama så jag är säker. Jag köpte en kastrull för två dollar hos en som säljer begagnat också. Den ska jag bara diska först, sen ska jag testa att göra gröt imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Woohoo! Kylskåp är bra att ha. ^^ Måste ha varit jobbigt att inte få äta det man vill bara för att man inte kan spara något hemma. Bra att du håller dig till gröt också. ;) =*